ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ


Όσο υπάρχεις δίπλα μου θάσαιμεσ΄ στην καρδιά μου
κι όταν θα λείψω μάτια μου πάλι θάσαι κοντά μου,


γιατί την κάθε άνοιξη, που τα λουλούδια ανθίζουν,
εγώ θα είμ΄ εκεί
κι όταν οι κάμποι και βουνά, όλα θα πρασινίζουν,
πάλι θα είμ΄ εκεί
κι όταν τα κρίνα κι οι ανθοί, όλα θα ευωδιάζουν,
ξανά θα είμ΄ εκεί.


Μα όταν τα χρόνια τα διαβείς
μόνη, χωρίς εμένα,
και σ΄ άλλα χρόνια μεταβείς
σε χρόνια αγριεμένα,

θυμήσου....
πως δώρα θα δεχτείς πολλά
αλλά με ανταλλάγματα.......

κρατήσου....
θα είναι δώρα σύμβολά
δώρα από διδάγματα......


Το πρώτο δώρο θάναι τα άσπρα σου μαλλιά, μα να ξέρεις πως θα δώσεις αντάλλαγμα.....  τα σημερινά σου μαλάκια. Το δεύτερο δώρο που θα πάρεις στη συνέχεια θάναι η κούραση, θα δώσεις βέβαια για αντάλλαγμα τη σημερινή σου δύναμη η οποία θα σου λείψει. Θα πάρεις κι ένα τρίτο δώρο. Θάναι μια μαγκουρίτσα για να μπορείς να στέκεσαι στα πόδια σου  λιγάκι. Βέβαια εκεί θα δώσεις γερό αντάλλαγμα....  τα όνειρά σου όλα.!!!


Κι όταν πια θάχεις περάσει
στην ύλη του ονείρου,
νέο όραμα χαράσει
και χρυσό μα και αργύρου.


Μα σα θα ρθείς στον ουρανό,
εκεί που τώρα σεργιανώ,
θυμήσου,
στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού,
και με τρεμάμενο το φως ενός κεριού,
μαζί σου

θα ΄μαι κι εγώ εκεί
και θα σε περιμένω
με χέρι πονεμένο
αλλ΄ ένα χαμόγελο γλυκύ.


Και με το φως των αστεριών
τα δύσβατα τραβούμε,
των θερινών μεσημεριών
τη θέρμη θα υπερβούμε.


Ψάχνουμε για τους συγγενείς
τους φίλους και γνωστούς,
όλους αυτούς τους ευγενείς
που κρίναμε σωστούς.


Και ΄κεί πια που θα μείνουμε
μαζί μας θάν΄ κι οι άλλοι
κι όλοι μαζί θα γίνουμε
μια αγκαλιά μεγάλη.!!!!