ΔΙΔΥΜΑ ΤΑΥΡΑΚΙΑ


Έχουμε ομοιότητες μα οι διαφορές
γιαυτό και όλο ψάχνουμε
να συμφιλιωθούμε,
όμως να είμ΄ ειλικρινής τις πιο πολλές φορές
το κέφι μας το φτιάχνουμε
όταν θα ενωθούμε.


Όμως μετά το χωρισμό κι όταν μακριά μου είσαι
το παίζουμε κι οι δυο σοφοί
μέχρι ν΄ ανταμωθούμε,
μα όταν θάρθ΄ η αστραπή απ΄όλα παραιτείσαι,
την έχεις πάρει τη στροφή....
αλλιώς να φαγωθούμε.


Όπως ταυράκι είσαι εσύ
κι εγώ ταυράκι είμαι
μα και αν κάνεις επίθεσή
στα γόνατά σου κείμαι.


Μη μου το παίζεις άρχοντας, ίσως και συμβουλάτορας
και πας όλο γυρεύοντας,
γιατί τα κέρατά σου,
θα τα πετάξω στο γιαλό κι εκεί ο αλιγάτορας
την κεφαλή του στρέφοντας
θέλει τα χωρατά σου.


Ή στα δικά μου κέρατα που είναι πιο μεγάλα
θα σε κρεμάσω σίγουρα
με το κεφάλι κάτω
κι έτσι θα γεύομαι εγώ το μέλι και το γάλα
και αν δαγκώσω κάβουρα
θάναι απ΄το πλακάτο.


Όπως ταυράκι είσαι εσύ
κι εγώ ταυράκι είμαι
μα και αν κάνεις επίθεσή
στα γόνατά σου κείμαι.!!