ΣΤΙΓΜΕΣ


Κλείνω τα μάτια μου
κι η σκέψη μου συνέχεια τριγυρίζει
μέσα στους δρόμους της ψυχής λυγίζει,

κλείνω τα μάτια μου
κι η σκέψη μου σε σένα φτερουγίζει,
πόσο μου λείπεις λέει και δακρύζει.



Μέσα στους δρόμους του μυαλού και της καρδιάς
μονάχη κι έρημη η σκέψη μου πλανάται,
ψάχνει εσένα, σκέφτεται, λέει και συλλογάται
αλήθειες κι όνειρα απ΄της δικής σου ευωδιάς.


Στιγμές που πέρασαν και πότισαν το χώμα
με δάκρυ πούτρεχε ποτάμι εδώ κι εκεί,
το αίμα μέσα στης καρδιάς τη φυλακή
έδωσε νόημα, ζωή και άλλο χρώμα.


Είναι στιγμές π΄ανέπαφες αιώνια θα μείνουν
αυτές στιγμές που μ΄έκαναν πολύ να υποφέρω
κι άλλες στιγμές που έκλαψα για να τα καταφέρω,
έγιναν πλέον βίωμα κι απ΄την ψυχή δε σβήνουν.


Όμως τώρα αστέρι μου κλάψε κι εσύ για ΄κείνες,
όχι γι΄αυτές τις λιγοστές, τα μάτια που θολώνουν,
μόνο για ΄κείνες τις πολλές που πέπλο τους απλώνουν
κι ο χρόνος πλέον σταματά μπροστά σε καλοσύνες.!!!