ΜΟΥ ΛΕΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΙΤΑ


Μου λεν να κάνω δίαιτα, ανακοπή μην πάθω
και φύγω από τη ζωή και πέσω μεσ΄τον τάφο
και χάσουν την παρέα μου, αυτή την αφεντιά μου
λες και τους ένοιαξε πολύ η νιότη η δικιά μου.


Μου λεν να κάνω δίαιτα για νάχω και υγεία
να μη το τρώγω το φαί, να κάνω απεργία,
να μ΄ έχουνε ολημερίς μεσ΄την ξεροφαγία
για να τα τρων αυτοί μετά, όλα με λαιμαργία.


Μου λεν να κάνω δίαιτα, κρέας να μην αγγίζω
γιατ΄έχουν μόλυνση πουλιών αλλά και χοίρων τώρα,
φασόλια, γίγαντες, τουρσιά μόνο να προσεγγίζω,
όλα αυτά συμβαίνουνε σε τούτη δω τη χώρα.


Εγώ δεν κάνω δίαιτα και λόγο δε θα δώσω
ούτε σε φίλο, σε εχθρό, μόνο θα διαδώσω,
ότι λεπτοί μα και χοντροί, όλοι θ΄αναπαυθούμε,
όταν τελειώσ΄ο χρόνος μας, μέσα στη γη θα μπούμε.


Καλύτερα είναι λοιπόν να φύγουμε χορτάτοι
με πλήρες το στομάχι μας και την κοιλιά γεμάτη
κι άσε να λένε οι ειδικοί ότι μας συμπονούνε,
λες και αυτοί με τον καιρό το χάρο δε θα βρούνε.!!!