ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ


Άλλοι λένε οι ξανθιές ότι έχουνε μυαλό
πιο πολύ από τις άλλες που το παίζουνε σοφές
κι άλλοι λένε "άν μπλεχτώ τη ζωή μου σπαταλώ"
γιατί το μηχανάκι τους δεν παίρνει πια στροφές.


Μια έξυπνη ξανθούλα οδηγούσε έν΄ αμάξι
και σε κάποιο εκεί φανάρι της μιλά ενά παιδί...
ομορφούλα μου καλή το παρμπρίζ δεν είν΄ εντάξει
αντί για πεντακάθαρο είναι κεραμιδί.


Το σκουπίζει και το τρίβει και τα κάνει όλα τέλεια
κι όταν παίρνει το ευρώ του τηνεγλυκοχαιρετά,
μα το ίδιο το παιδί είχε σκάσει απ΄το γέλια
όταν στ΄ άλλο της φανάρι τηνε βλέπει πάλ΄ μπροστά.


Δεν του δίνει σημασία μα στο τρίτο της φανάρι
το παιδί πάλι εκεί τη δουλειά του για να κάνει,
κι οδηγώντας το αμάξι σ΄άλλο κόκκινο φρενάρει
πάλι βρέθηκε μπροστά...   μήπως παίζεται πλεκτάνη?


Ετούτο μόνο σκέφτηκε και πήγε και του είπε:
μήπως δε βλέπω εγώ καλά?, είμαι στα σωστά μου?
αν σου δώσω 10 ευρώ θα με πληροφορήσεις
και θα μου πεις πώς βρίσκεσαι συνέχεια μπροστά μου?


Αν μου δώσεις τα ευρώ τότε θα σε οδηγήσω,
θα αφήσω τη δουλειά κι όλη εδώ την πελατεία,
θα ασχοληθώ μαζί σου, πιο καλά θα σου εξηγήσω
και θα πω πως θα ξεφύγεις από τούτη την πλατεία.!!!