ΓΙΑ ΣΕΝΑ


Θα γράψω ένα ποίημα για σένα,
αφού το θες,
με λόγια μαγικά κι ονειρεμένα,
για να μη κλαις.

/

Θα γράψω για την ομορφιά και τη δική σου χάρη
που μ΄έκανε πανευτυχή και μ΄έχει συνεπάρει.

Ήμουν περιπλανώμενος, παντού διασπαρμένος
και τώρα για χατήρι σου είμαι ΄νειροπαρμένος.

Ζω και υπάρχω δίπλα σου κι εσύ είσαι κοντά μου,
τη μέρα μεσ΄ στη σκέψη μου, τη νύχτα στα ΄νειρά μου.

/

Εσυ γράφεις το ποίημα για μένα
με την καρδιά
κι εγώ έχω τα λόγια σου δεμένα,
σα λιχουδιά.

/

Δεν είν΄ τα λόγια αρκετά για να το προχωρήσω
κι ούτε με λόγια προσπαθώ για να σε ξεχωρίσω.

Ήσουνα και ξεχώριζες κι όταν μακριά μου ήσουν
πολλοί θα θέλησαν θαρρώ χείλη σου να φιλήσουν.

Όμως και τούτα τώρα πια ΄γίναν μόνο δικά μου
και είναι τα μεθυστικά και τα μοναδικά μου.

/

Έγραψα ένα ποίημα για σένα
με λόγια απλά
μα είναι με το αίμα μου βαμμένα
κι αντανακλά.!!