ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΥΓΩ


Πάντα θα είμαι μάτια μου πάντα εκεί που είσαι
κι όταν τη νύχτα ξαγρυπνάς τίποτα μη φοβείσαι,
όσο μακριά η ανάσα σου τόσο μακριά σου θάμαι
κι όταν εσύ με σκέφτεσαι μαζί θα τραγουδάμε.


Κι αν κάποτε δυσκολευτείς ανάσα για να πάρεις
πάρτην από τα χείλη μου κι ανέπνευσε με ΄κείνη,
μέχρι να φύγει, να χαθεί, ο πιο κακός βαρδάρης
μαζί με την κακοκαιριά κι εκείνη την οδύνη.


Κι όταν το πέπλο της νυχτιάς μαύρο έχ΄απογίνει
κοίτα ψηλά στον ουρανό για γράψε τ΄όνομά μου
και φώναξέ με δυνατά μ΄όλη την αντρειοσύνη
κι εγώ θα έρθω δίπλα σου με το νεφέλωμά μου.


Πάντα θέλω να σκέφτεσαι πως μαύρο δεν υπάρχει
στα χρώματα της φύσης μας, σε τούτο ΄δω τον κόσμο,
το μαύρο είναι της νυχτιάς που περπατά μονάχη
πες ότι ήταν όνειρο με φόβο και με τρόμο.


Κι αν πάλι ψάξεις να με βρεις, ίσως να μ΄αντικρύσεις,
κάνε αυτό που θα σου πω, δεν θέλω να δακρύσεις,
κοίτα ξανά στον ουρανό, στο πιο λαμπρό αστέρι
εκεί θα είμαι πάντοτε να σου κρατώ το χέρι.!!!