ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑΠΩ ΑΝΤΙΟ


Όταν στα μάτια σε κοιτώ
βλέπω στο βάθος τους τον κόσμο όλο,
από τον Ισημερινό
έως τα πέρατα στο Βόρειο πόλο.



Κι όταν είμαι μακριά σου,
έξω απ΄την αγκαλιά σου,
θα έχω τον απόηχο του ήχου απ΄τη μιλιά σου.



Όταν στα χείλη σε φιλώ
πλέον στα σύννεφα και στα βουνά πετάω
κι όταν για σένανε μιλώ
πλέω στις θάλασσες, στα βάθη κολυμπάω.



Κι όταν είμαι μακριά σου,
έξω απ΄την αγκαλιά σου,
μου έμεινε το άρωμα που ρέει απ΄την ελιά σου.



Όταν το χέρι σου κρατώ
παίρνω τη δύναμη και γίνομαι ένας Ταύρος
κι όσο κοντά σου περπατώ
δεν με φοβίζει μάτια μου του Ηρακλή ο άθλος.



Κι όταν είμαι μακριά σου,
έξω απ΄την αγκαλιά σου,
βρίσκομαι  στον περίγυρο του ήλιου απ΄ τη φωλιά σου.



Δεν θα σου ξαναπώ αντίο
αφού θα είμαστε πάντα μαζί,
είτε με ζέστη είτε με κρύο
η αγάπη αιώνια μέσα θα ζει.!!