ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΜΩ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ


Το μουστάκι ξεροστρίβω και το ρίχνω στο ραχάτι,
στα φεγγάρια μου πετάω, μοναχός στο μονοπάτι,
κι όσο εσύ θα τραγουδάς
στα ντραόρια που πετάς,                          (ντραόρια = τα ξεροβούνια)
εγώ απ΄το μπαούλο μου πιλότα έχω βγάλει  (πιλότα = μαξιλαράκι για καρφίτσες)
και ψάχνω τη βελόνα μου, αυτή την πιο μεγάλη.



Για να κάμω μια ΄ρμαθιά τα χιλιάδες όνειρα,
όσα είχα στην καρδιά κι όσα είν΄ολόγυρα,
αυτά που εσύ πετάς,
σαν το τσιγάρο τα πατάς
αφού με μίσος πάντοτε τα έχεις περιβάλει
όμως αυτά για μένανε αξία έχουν μεγάλη.



Αλλ΄ η αγάπη μου για σένα πάντα ήταν δεδομένη
κι όλα τα ανάποδά σου πάντ΄αυτή τα υπομένει
κι όσο ΄γώσιλουιούμι                                      (σιλουιούμι = συλλογίζομαι)
μ΄ένα ποτηράκι ρούμι,
την απόφασή μου πήρα τώρ΄αυτήν και όχι άλλη
την αγάπη μου για σένα θα την κάμω πιο μεγάλη.!!!