ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ


Όταν πρωτοβρεθήκαμε κι οι δυό ερωτευθήκαμε
κι από την πρώτη τη στιγμή τα δυο μας τρελαθήκαμε
έκανες μόνο σαν τρελή χωρίς μυαλό και γνώση
κι εγώ το ίδιο έκανα και σ΄είχα πια κλειδώσει
μεσ΄ την καρδιά. Και στη ζωή συνοδεόντάς σου
σ΄είχα ψηλά αρχόντισσα κι εγώ ο άρχοντάς σου.


Όμως τα χρόνια πέρασαν και πίσω δεν γυρνάνε
για να μας πουν λοιπόν κι αυτά τα λάθη που με πάνε,
κι όταν εγώ σου έλεγα πως πιο πολύ σε θέλω,
όσο τα χρόνια φεύγουνε τούτο σου εξαγγέλλω,
κάθε φορά που σε κοιτώ τα μάτια μου γιορτάζουν,
όμως εσύ τώρα μου λες! «Τα δεδομένα αλλάζουν».


Αυτά δεν τάλεγες παλιά, πώς τώρα πια μπορείς
με μια καρδιά που λαχταρά εσύ ν΄αδιαφορείς?
και όσο εγώ παρακαλώ δική μου νάσαι πάντα
εσύ ψυχρά μου φέρεσαι κι ας είσαι πια τριάντα
κι όταν εγώ ψάχνω να βρω μήπως σ΄επηρεάζουν,
εσύ απλά έτσι μου λες, τα δεδομένα αλλάζουν.!!!