ΕΠΙΘΥΜΙΑ


Κάθε μέρα που περνά
νοιώθω τον ήλιο στην καρδιά,
γιατί σε θέλω πιο πολύ
μετά το πρώτο σου φιλί.


αλλ΄εσύ με τυραννάς
και σαν τσιγάρο με πετάς
και πιο πολύ αδιαφορείς
αντί κοντά μου να βρεθείς.


δεν ξέρω πώς να σου φερθώ,
τι λόγια πρέπει να σου πω
αφού το ξέρεις μόνο εσύ
ότι σ΄επιθυμώ πολύ.


Έχω κερδίσει τα φιλιά σου και τη γλυκειά σου αγκαλιά
και δεν θα φύγω από κοντά σου,
αφού ζητάω την καρδιά σου με τη δική μου την καρδιά…
να κάνουν έρωτα μεγάλο, πολύ ωραίο και γλυκό
κι εγώ να βρίσκομαι κοντά σου, το σώμα σου για να φιλώ
και τρυφερά να ψιθυρίζω πόσο πολύ σ΄επιθυμώ.


Άλλ΄όσο και να προσπαθείς από εμένα να κρυφτείς,
πόσο πραγματικά με θέλεις και πόσο ΄σύ μ΄επιθυμείς,
να κάνουμε μια τέτοια σχέση,
κάνε το όνειρό μου πράξη και κερδισμένος θα βρεθείς,
αφού κι εσένα σου αρέσει.



Κι εγώ……..
δεν κάνω τίποτ΄ άλλο μον΄ περιμένω να μου πεις
πότε εσύ θε να μπορέσεις πραγματικά να μου δοθείς,
στα σύννεφα να σ΄ανεβάσω, να σε γεμίσω με φιλιά
κι ο ήλιος όλος να φωτίζει τα όμορφά σου τα μαλλιά,

κι εσύ………
αγάπη να μου δίνεις με την τσαχπίνικη ματιά,
όταν θα σ΄έχω πια δικό μου, μεσ΄ τη δική μου αγκαλιά.!